Translate

Saturday, April 28, 2012

 

Thassos Ultra MTB Marathon 2012

Με ψυχολογική κατάσταση σκατά, 3 μέρες μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα μου και χωρίς σωστή προετοιμασία, ξεκίνησα Παρασκευή για Θάσο.
Σάββατο πρωινό ξύπνημα στις 06:00 και στις 08:00 δόθηκε η εκκίνηση του δυσκολότερου αγώνα mtb που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.
Προεκκίνηση 12 km άσφαλτος και μετά μια ανάβαση που θα μου μείνει αξέχαστη, λόγω του μήκους, της κλίσης, του εδάφους, της βροχής, των κεραυνών και του κόντρα αέρα.
Επίσης ήταν και η πρώτη φορά που έσκασε κεραυνός πάνω απ το κεφάλι μου κι έννοιωσα ρεύμα να με χτυπάει. Ο Ρουμάνος συναθλητής μου που ερχόταν πίσω μου, σταμάτησε μαζί μου και με ρώτησε αν είμαι καλά. Δεν είχε ξαναδεί κάτι τέτοιο. Αυτό πάντως που λένε για τα μαλλιά, ότι γίνονται σγουρά αποδείχτηκε μύθος.
Στο τελείωμα της ανηφόρας κι ενώ είμαι 4ος, ακούω το μπαμ. Λάστιχο. Σταματάω βρίζοντας, αλλάζω σαμπρέλα και συνεχίζω προσπαθώντας να καλύψω τις χαμένες θέσεις, αφού βρέθηκα 16ος.
Περνάω έναν, έναν και στο 72 km δεύτερο μπαμ. Αυτή τη φορά το μπροστά λάστιχο.
Η διαδικασία γνωστή, τρέχω καλύπτω θέσεις και τελικά τερματίζω 8ος γενικής με χρόνο 7:40.
20 λεπτά κάτω απ το όριο που είχα βάλει σαν στόχο.
120 km mtb. Χωματόδρομοι, κοτρόνια, πέτρες, βράχια και λίγη άσφαλτος.
Αθλος ο τερματισμός, ενώ ήρωες είναι όσοι το πραγματοποιούν.
Για πρώτη φορά χρησιμοποιήται ο όρος αγώνας αποκατάστασης.
Και εξηγούμαι.
Την Κυριακή είναι ο κλασικός πλέον αγώνας mtb των 57 km.
Και φυσικά πήρα μέρος και σ αυτόν. Για αποκατάσταση.
Στις ανηφόρες και στις ευθύες, είχα αρκετή δύναμη και πήγαινα σχετικά γρήγορα. Αλλά με το που ξεκινούσαν οι κατηφόρες, τα χέρια μου απ το ατελείωτο κοπάνημα της προηγούμενης μέρας, πονούσαν και δεν μπορούσα να κρατήσω το τιμόνι σταθερά. Μην ξεχνάμε ότι η Θάσος γενικά είναι ένα σπαστήρι. ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΕΤΡΑ. Ετσι λοιπόν ενώ πήγαινα καλά στις ανηφόρες, στις κατηφόρες έχανα συνέχεια θέσεις τερματίζοντας κάπου 40ος με χρόνο 4:05. Πέρσυ είχα κάνει 3:08.
Συνολικά το διήμερο έκανα 177 km mtb και 5200 m ανάβασης.
Η Θάσος για μια ακόμη φορά είναι σημείο αναφοράς στο βαθμό δυσκολίας αγώνων mtb.
Και του χρόνου θα είμαστε εκεί για να σπάσουμε τα ρεκόρ.
Share:

0 comments:

Post a Comment